Thursday, March 1, 2012

New Update Insyaallah Soon...

Assalamualaikum..
Fuh fuh fuh..Berabuk blog kecik saya ni..hihi..
 Bila dikira-kira hampir setahun saya tak update stock baru.. Sebelum ni berniaga kecik2 sementara dok mengganggur.. Lepas dapat kerja bulan 6 tahun lepas, terus tumpukan pada kerja and terabailah blog ni.. Selama saya stop berbisnes, alhamdulillah masih ada customer yang tanya blouse ni ade lagi tak blouse itu ada lagi tak.. Semua tu buat saya berkobar-kobar nak start berniaga balik.. But then, kekangan kerja buat impian saya terhenti kejap.. Kena tumpu pada kerja sebab masih baru kan..

But now, Im ready to start all over again.. Macam-macam plan nak jual ni, blouse, maxi dress (so in skrg kan), skirt, etc.. Tp kena pelan-pelan kot..Kalau ade sokongan insyaallah macam-macam akan muncul kat sini..Hehe..Insyaallah akan cuba sedaya upaya, nak kumpul duit buat kawin..hihihi..

Oh btw, saya rebranding nama kedai sy kepada ValiseShe..Tapi still pakai nama blog audadi-durrani sebab sayang nama ni dah bertapak, dah ade followers (tq all followers!!), dah ade orang kenal, so biar jela kan..So, kalau masih ada yang sudi nak jenguk update baru, selain dari blog ni, boleh jugak searh fb Audadi Durrani E-Boutique or Valise She.. Bole klik kat sidebar tu..Eh, Valise She belum ade kat sidebar nanti saya letak..hehe..

Insyaallah will update new stocks next week or end of this week!! Yeay!! Boleh la jenguk-jenguk nanti kalau berminat.. :) Thank you so much pada my previous precious customers yang penah beli kat Audadi Durrani e-Boutique or ValiseShe!


No comments: